top of page

Companya de viatge!

Ahir rebia una carta, amb un peluix. Era la Tami. No era només un peluix, era una gateta barreja de les dues gates amb les que he viscut, la que vaig veure apagar-se i la que m'espera a casa quan arribi.

Us deixo la carta que hi havia, bona nit!:

Hola Elna!!, sóc la Tami, el meu nom representa el record alegre de la Tati i a l'amistat incondicional de la Minnie...

La teva mare mare va tenir la idea que jo existís per a dur-te una part de la Minnie perquè no la trobis a faltar. Un trosset d'ella ve amb mi per a acompanyar-te durant aquesta etapa tan important i productiva de la teva vida. Jo no xerro tant com la Minnie, ella és una gata xerraire que et segueix a tot arreu com si es tractés d'un gosset. Jo sóc de roba, però amb ànima. Una ànima que reconeix aquelles persones sensibles però alhora fortes com tu. Sé que tot i les adversitats, les teves passes són segures, perceps perfectament l'estimació i el suport d'aquells que tant t'estimen. Jo sóc la representació de l'amistat tan autèntica (com ho sou vosaltres dues, he he) que sent la Minnie cap a tu. No pateixis, el concepte del temps per a nosaltres els peluixos i els gats funciona diferent. Si tu estàs contenta, la Minnie també ho està. Ella et sent a prop i està tranquil·la, perquè nota la teva estimació.

No notes també la seva serenor? Mentre van passant les llunes, jo estaré per a recordar-te que tot està bé, que som gats però també sentim admiració, que....endavant valenta! A casa estan tots molt orgullosos de tu! Tami, a Catalunya, 14 Setembre 2017


You Might Also Like:
bottom of page